در باره من

 بیانیه همبستگی جنبش ملی عراق به دبیرکلی دکتر صالح مطلک با گردهمایی بزرگ ۱۸ژوئن


جنبش ملی عراق با همه اجزا و عناصر آن در پارلمان و دولت و جامعه سیاسی عراق همبستگی خود را با اهداف انساندوستانه و آزادیخواهانه این گردهمایی بزرگ اعلام میکند و خود را بخشی از این بیداری بین المللی علیه ستم و استبداد میداند. دفاع از حقوق ساکنان اشرف و دادخواهی از قربانیان حمله ۸ آوریل را یک خواسته انسانی و مشروع عراقی اعلام میکند و خود را نسبت به آن متعهد میداند. بیانیه جنبش ملی عراق
اجلاس بزرگ پاریس که با حضور دهها هزار ایرانی و هیات هایی از منتخبان مردم از ۴۱ کشور جهان و بیش از ۴ هزار نماینده پارلمان برگزار شد،  یک اعلام نظر صریح بین المللی در دفاع از حقوق ساکنان کمپ اشرف در عراق بود.

ابراز عواطف و سخنانی که در این گردهم آیی تاریخی ایراد شده است اثبات این حقیقت است که اشرف و حقوق ساکنان آن به معیاری برای دفاع از حقوق بشر، شاخصی برای تسلیم نشدن به یاغیگری و استبداد و آزمایش وجدان بشریت عصر ما  تبدیل شده است و دفاع از آن از نژاد و رنگ و مرزهای جغرافیایی گذشته و یک ارزش والا را در جامعه بشری امروز ما نمایندگی میکند.
بنابراین جنبش ملی عراق با همه اجزا و عناصر آن در پارلمان و دولت و جامعه سیاسی عراق همبستگی خود را با اهداف انساندوستانه و آزادیخواهانه این اجلاس بزرگ اعلام میکند و خود را بخشی از این بیداری بین المللی علیه ستم و استبداد میداند و دفاع از حقوق ساکنان اشرف و دادخواهی از قربانیان حمله ۸ آوریل را یک خواسته انسانی و مشروع عراقی اعلام میکند و خود را نسبت به آن متعهد میداند.
اذیت و آزار ساکنان اشرف مبین وحشانیت و شاخص ستم و سرکوب دورانی است که ما در آن زندگی میکنیم و ستم علیه آنان ، ستم علیه همه انسانهایی است که ایستادگی برای آزادی و حقوق بشر را اراده کرده اند و جامعه عراق و مردم آن با همه ارزشهای انساندوستانه ای که از آن برخوردارند از چنین اعمال جنایتکارانه ای بری هستند.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ