در باره من

پنهان كردن حقيقت توسط بي بي سي


در حاليكه شمار زيادي از خبرنگاران و گزارشگران رسانه ها اينجا  و شبكه هاي تلويزيوني مهم  گزارش تظاهرات ايرانيان در نيويورك عليه احمدي نژاد را به سراسر دنيا مخابره و تصاوير و فيلمهاي اين تظاهرات   اينجا  علاوه بر اين رسانه ها و شبكه هاي تلويزوني در يوتيوب   اينجا  و فيس بوك  توسط فعالين اين شبكه ها و برگزاركنندگان و شركت كنندگان در اين تظاهرات منتشر شده است. و در اين رسانه ها و شبكه ها  نمونه هايي از اين گزارشات را مي توان به راحتي جستجو و مشاهده كرد .  . امّا ببينيم «آيت الله بي بي سي » چگونه تلاش نموده حقيقت را پناهان نموده و چيزي به زيان رئيس جمهور محبوبش احمدي نژاد ننويسد و منعكس نكند.
عکسهاي منتشر شده توسط  سايت   اينجا  «آيت الله بي بي سي »حاکي از آن است که در تجمع اعتراضي به حضور رئيس جمهور آخوندها در نيويورک,  فقط عده اي سلطنت طلب   تجمُع  نموده و  با تيتر«  تظاهرات در برابر مقر سازمان ملل در اعتراض به حضور رئيس‌جمهوری ايران »  تظاهرات بزرگ و واقعي ايرانيان را پنهان نموده است.  در صورتيکه  تصاويرو گزارش خبرگزاريها  بيانگر اين هستند كه  واقعيت در نيويورك  چيز ديگري را به تصوير ميکشيد.
علاوه بر اعترا ض به حضور گماشته تيرخلاص زن ولي فقيه  جشن با شكوه پيروزي مجاهدين چشمان «آيت الله بي بي سي » را  روز كور كرده است . . 

 عكس زير تصوير گزارشگراني است كه در حال تهيه گزارش از تظاهرات نيويورك هستنداينجا