در باره من

هزينه تيم همراه احمدي‌نژاد در نيويورک چقدر مي‌شود + جدول


از آنجائيكه راديو فردا و ديگر بلندگوها  و رسانه هاي  ارتجاع و استعمار  و تمامي ايادي ريز و درشت با عمامه و بي عمامه  رژيم , بويژه فُكل كراواتيهاي دور و بر «تريتا پارسي»  اين روزها از خبر خروج مجاهدين از ليست تروريستي بدجوري دچار شوك و حمله قلبي و ضربه مغزي شده  و  توصيه هم وطنان  مبني بر  از استفاده از «آب آغشته با آهن» و يا «نعل خر مُرده» براي دفع خطر به نظر كارساز بوده و دوباره نفسي گرفته و مشغول شمارش پولهايي كه مجاهدين براي خريدن سياستمداران آمريكايي خرج نموده اند مي باشند.  اينجا علاوه بر 531 ميليارد دلار در آمد نفت در دوره رياست  جمهوري احمدي نژاد (درآمد گاز و ... به كنار, قاچاق سلاح و مواد مخدر «برادران قاچاقچي احمدي نژاد »  به اطراف و اكناف دنيا  هم بماند) كه معلوم نيست جيب چه تعداد از دزدان و غارتگران سرمايه هاي ملي مردم ايران را پر كرده است  , گزارشي از هزينه  اقامت تيم همراه احمدي نژاد در نيويورك را خاطر نشان نموده تا سيه روي شود آن روي سياه   هر چه دروغگوست!
به گزارش سايت خبري قانون : «هزينه اقامت پنج روزه هيئت 140 نفره ايراني در هتل وارويک مبلغي قابل توجه است که باتوجه به شرايط اقتصادي بحراني کشور در سال پاياني رياست جمهوري (انتصابي) احمدي‌نژاد بسيار بالا و غيرقابل توجيه به نظر مي‌رسد.

 ... محل اقامت هيئت همراه محمود احمدي‌نژاد همچون سال گذشته «هتل وارويک»در منهتن است. گفته مي شود هيئت همراه احمدي نژاد براي اقامت 5 روزه خود در هتل وارويک 100 الي 110 اتاق را در اختيار دارند.
با نگاهي به سايت هتل وارويک نيوروک و قيمت انواع اتاق ها و سوئيت هاي موجود در اين هتل مي توان گفت که در اين وقت از سال هزينه اقامت در يک اتاق براي يک شب نزديک به 700 دلار است.
در جدول زير مي‌توانيد حداقل هزينه‌هاي ناشي از اقامت پنج روزه هيئت 140 نفره ايران در هتل وارويک منتهن آمده است» را ملاحظه نمائيد.
سايت قانون مي نويسد : « باتوجه به اين آمار مي‌توان گفت هزينه اقامت پنج روزه هيئت 140 نفره ايراني در اين هتل که تنها شامل هزينه اتاق و دو وعده غذا مي‌شود، مبلغي در حدود يک ميليارد و 225 ميليون تومان خواهد بود، مبلغي که باتوجه به شرايط اقتصادي بحراني کشور در سال پاياني رياست جمهوري احمدي‌نژاد بسيار بالا و غيرقابل توجيه است.»
راديو فردا نگران پولهايي كه مجاهدين   با تلاش شبانه روزي خود و هوادارانشان بدست  مي آورند و در راه مبارزه براي در  هم شكستن  توطئه هاي رژيم و حاميانش  و نيز در مسير مبارزه براي سرنگوني رژيم جنايتكار و  چپاولگر ولايت فقيه بدون چرتكه اندازي خرج مي كنند  , نباشند. زيرا پول كه سهل است جان شيرين براي خلق و ميهنشان فدا مي كنند كه فداي ميهن باد.