در باره من

شاقلي ها و مُعلق بازي پيش قاضي !


نام گذاري مجاهدين در فهرست سازمانهاي تروريسي در سال 1997 در  دوره رياست جمهوري بيل كينتون و همزمان با قوقولي قوقوي آخوند خاتمي بر روي  به قول خودش  «ديوار بلند  بي اعتمادي » بين رژيم مادون سرمايه داري آخوندها و  ابر قدرت امپرياليستي بود  كه براي نشان دادن حسن نيت و به دست آوردن  دل بي رحم و مروت  جلادان حاكم بر ايران  تجار و دلالان بي مروت دنيا  براي معامله و مماشات   اين نام گذاري  صورت گرفته بود و هيچگونه مشروعيت حقوقي و سياسي نداشت.  طي 15 سال نبرد و کارزار حقوقي مستمر در دادگاه هاي اروپايي و آمريکا و بنا به نظريه هاي مشهورترين حقوقدانان اروپايي و آمريکايي بعد از استماع و مشاهده انواع و اقسام اتهامات و مدارک که از سوي رزيم و مخالفان به مجاهدين وارد مي شد, مجاهدين به عنوان يک گروه مشروع مقاومت مُهر خوردند و دولتهاي اروپايي و آمريکا عليرغم ميل خود مجبور به حذف مجاهدين از ليست هاي خود شدند.
خروج مجاهدين از فهرست گروههاي تروريستي آمريكا يك سرفصل تاريخي است و لاجرم دوست و دشمن بايد نسبت به آن واكنش مثبت يا منفي نشان دهند. از اين واكنشها بايد به گرمي استقبال كرد زيرا در روند تعميق و تكامل مبارزه  به اين مرحله كيفي ماهيت افراد و جريانات بارز و مرز بين جنبش مقاومت آزاديخواهي مردم ايران و اضداد جنبش مقاومت مشخص مي شود.  همچنين زمينه اي براي همبستگي ملي كه طر ح  آن را يك دهه پيش   اينجا   شوراي ملي مقاومت به نيروهاي جمهوريخواهي كه خواهان سرنگوني رژيم ولايت فقيه و  حكومتي سكولار و عُرفي  و جدايي دين از دولت هستند ارائه كرده بيش از پيش فراهم مي گردد.  زيرا مجاهدين به عنوان اصلي ترين و متشكلترين نيروي بالقوه و بالفعل مقاومت, و شوراي ملي مقاومت به عنوان پايدارترين ائتلاف سياسي يگانه نيرويي هستند كه مي توان حول آنها  براي سرنگوني رژيم و ايجاد ايراني دمكراتيك متحد شد.  رژيم بيش از هر كسي خارج شدن مجاهدين از فهرست تروريستي آمريكا و تبعات آن را فهميده و واكنش سرتاپاي اين رژيم بيانگر اين واقعيت است . 

در مثل گفته مي شود كه  شاه مي بخشه ولي شا قلي نمي بخشه! يا پيش قاضي و معلق بازي! اين ضرب المثلهاي تاريخي و بسيار با معني اين روزها در باره واكنشهاي گونا گون با خارج شدن نام مجاهدين از فهرست گروههاي تروريستي وزارت خارجه آمريكا خيلي خوب معني پيدا مي كنند. بعد از آنكه مجاهدين دولت انگليس كه يكي از قدرتهاي بزرگ سياسي و اقتصادي دنياست و عضو شوراي امنيت و از اعضاي اصلي اتحاديه اروپا مي باشد را در دادگاههاي مختلف به رغم جر زني هاي بسيار شكست دادند و تمامي دعاوي جك استراو روانه زباله داني شد. نوبت به اتحاديه اروپا با قدرتهاي بزرگ اقتصادي و سياسي مانند , فرانسه و آلمان و ايضا انگليس و بيست و شش كشور رسيد كه باز مجاهدين در دادگاه عالي اروپا آنها را از نظر حقوقي و قانوني شكست دادند و مخارج دادگاه را هم متحمل شدند.
مجاهدين پس از اينكه از اين دو نبرد پيروزمند فارغ شدند سراغ ابر قدرت دنيا رفتند كه در گردن كلفتي و قلدري كسي جرات عرض اندام در برابرش را نمي كرد. اما مجاهدين كه به قول خودشان از مادر گيتي هنوز كسي كه از او  بترسند زاده نشده  با  پيكري مجروح و تب دار  و با برخورداري از تجربه نبرد هاي قبلي  خود را آماده و  با شناسايي اوضاع و شرايط قانوني و حقوقي در آمريكا و به ميدان كشيدن آمريكا براي زور آزمايي با تلاشي سخت و طاقت فرسا و هشياري و خردمندي  تمام چنان به قول ما ايرانيها زير دو خم ابر قدرت را گرفته و روي پل بردند كه داور به حريف قدر قدرت و قلدر و گردن كلفت اخطار داد يا شكست را بپذير يا براي مسابقه ديگري آماده شو كه قُلدرخان! چون قدرت حريف را خوب آزموده بود چاره اي جز پذيرش شكست نمي ديد و لاجرم باخت خود را به اطلاه داور مسابقه رساند.
حال شاقلي ها شروع به معلق بازي كرده كه چرا چنين شد و چنان شد و خود را هم نماينده ملت ايران مي نامند و به نيابت از ملت ايران البته ملت احمدي نژادي! داد و فرياد و قيل و قال مي كنند كه اگر شما ببخشيد ما نمي بخشيم. شما غلط زيادي كرديد با عظماي ولايتتان, در بيست دادگاه مختلف در انگليس و اروپا و آمريكا تمامي اتهامات آخوند ساخته كه در كيف سامسونت هاي وكلا و وزاري اين كشورها به مدت پانزده سال حمل مي شد يك به يك بررسي و همه روانه آشغالداني شدند و تنها يك دليل غير قانوني و غير موجهه يافت شد و آن اينكه اين اتهامات پايه و اساس ندارد و هيچ فرصتي به متهم براي دفاع از خود داده نشده و اين اتهام صرفا اتهامي سياسي براي خوشايند رژيم ايران بوده است. همچنين در دادگاه فرانسه تمامي عملياتهاي نظامي مجاهدين در چارچوب مبارزه جنبشهاي آزاديبخش درگير مبارزه با يك رژيم ديكتاتوري ارزيابي شدند. 
ايادي رژيم در ميان زوزه و ضجه هايشان گاه چنين  تبليغ مي كنند  كه شما  خواب به قدرت رسيدن را مي بينيد و ميخواهيد صاحبت اين مملكت بشويد!  در پاسخ به اين پاسداران  اشغالگران و  غاصبان حق حاكميت مردم ايران بايد گفت: 
در اينكه به عنوان فرزندان مردم ايران صاحب مملكت ايران هستيم هيچ شك و شبهه اي آخوندهاي اشغالگر و حاميان استعماريشان ندارند ودليل اصلي مبارزه ما براي آزادي ميهنمان همين است كه اين سرزمين به صاحبان اصلي آن يعني مردم ايران و فرزندان اين آب و خاك برگردد. اما تا آنجائيكه به اهداف سياسي و مبارزاتي و آرمانيمان بر مي گردد , حرف اول و آخر ما اين بوده و هست و خواهد بود كه ما بدين ره نه در پي حشمت و جاه آمده ايم. ما اگر دنبال پست و مقام و منصب بوديم به مبارزه اي خونين و تمام عيار روي نمي اورديم. دارايي ما چيزي جز انديشه و آرمان نفي ستم و استثمار نيست. ما براي كسب قدرت نمي جنگيم بلكه براي آزادي مردم و ميهنمان و ايجاد و تضمين يك شرايط دمكراتيك و آزاد براي برگزاري انتخابات آزاد و انتقال قدرت به نمايندگان منتخب مردم مبارزه مي كنيم. ميخواهيم حقوق مردم ايران را از گلوي دزدان و غارتگران بيرون بكشيم و به آنها باز گردانيم. سر اين موضوع هم با كسي شوخي و تعارف نداريم. اگر به كابين زنانشان هم رفته باشد آن را باز خواهيم ستاند. ما رزمندگان داوطلب براي آزادي و رهايي و برابري هستيم. مهمتر از اينها به همان زباني كه علي اكبر اكبري قهرمان با لاجوردي سخن گفت با جلادان سخن مي گوئيم, همان زباني كه مردم قهرمان سوريه با بشار اسد جلاد در حال ديالوگ و سخن گفتن هستند. اين زبان براي امثال رادان و قاضي مرتضوي و محمدي گيلاني و ري شهري و خامنه اي و احمدي نژاد و رفسنجاني و رحيم مشايي و سزعلي رضايي و ديگر سران ريز و درشت حكومت مافيايي ولايت فقيه بسيار ترسناك است. مردم ما هم همين را مي خواهند. نبرد و فداكاري براي پايان دادن به اين شب ظلماني و تيره و تار
 براي شناخت جايگاه كساني كه با خروج مجاهدين از ليست تروريستي مخالفت ورزيده اند خوب است به موضع رسمي رژيم جمهوري اسلامي توجه كنيد: اينجا «ايران حذف مجاهدين خلق از فهرست تروريستي آمريکا را محکوم کرد
وزارت خارجه ايران بيانيه‌اي در ارتباط با خارج شدن نام سازمان مجاهدين خلق ايران از فهرست گروه‌هاي تروريستي آمريکا صادر کرد. در اين بيانيه اين عمل آمريکا به شدت محکوم شده است.
به گزارش خبرگزاري مهر، وزارت خارجه ايران اين اقدام دولت آمريکا را "مغاير با مسئوليت‌هاي بين‌المللي" اين کشور دانسته و اعلام کرده است که آمريکا با اين عمل بر فهرست "اقدامات ضدايراني خود" افزوده است.» دويچه وله 
همچنين براي آشنايي بيشتر با نسبت مخالفين مجاهدين با سران و پايوران نظام مقدس! به موضع دولت جمهوري اسلامي و شماري از سران اين رژيم در سايت راديو فردا  اينجا  توجه نمائيد تا معلوم شود چه كسي سانديس خور است و چه كسي بخاطر عرق ملي و حفظ نظام مقدس! در كنار سيدعلي و پاسدارانش قرار گرفته است: 
«ايران حذف نام مجاهدين خلق از فهرست تروريستي آمريکا را محکوم کرد
وزارت امورخارجه ايران روز شنبه هشتم مهرماه در بيانيه اي اقدام آمريکا را در حذف نام سازمان مجاهدين خلق از فهرست گروه هاي تروريستي آن کشور، محکوم کرده و گفته است معيار هاي آمريکا براي مبارزه با تروريسم دوگانه است.
.وزارت امور خارجه ايران در بيانيه خود اقدام آمريکا را «ضد ايراني» خوانده و تصريح کرده است: جمهوري اسلامي ايران ضمن محکوميت شديد اين اقدام غيرمسئولانه دولت امريکا که با بيش از دوسال فعاليت هاي پوششي وعلني برخي مقامات رسمي اين کشور در حمايت از خارج ساختن نام سازمان مجاهدين خلق « از فهرست مزبور صورت گرفت، اعلام مي دارد که اين گونه اقدامات مغاير با تعهدات حقوقي و بين المللي امريکا باعث مسئوليت آن دولت در همه اقدامات تروريستي گذشته؛ حال و آينده» اين سازمان خواهد شد که «بايد در قبال آن پاسخگو » باشد.
علي اکبر ولايتي، مشاور رهبر ايران، روز شنبه تصميم آمريکا براي حذف نام سازمان مجاهدين خلق از فهرست تروريستي را نشانه «شکست» اين کشور ارزيابي کرده است.
علاءالدين بروجردي، رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس حذف نام سازمان مجاهدين خلق را از فهرست گرو هاي تروريسيتي را محکوم کرده و گفته است: آمريکا با چنين اقدامي بايد پاسخگوي حمايت آشکار از تروريسم باشد.
مهدي دواتگري، عضو کميسيون امنيت ملي مجلس، نيز گفته است:سياست آمريکا نشان داده اين کشور هيچ وقت ثبات لازم را نداشته و در جايي که منافعش ايجاب مي‌کند دست به هر اقدامي مي‌زند. آمريکا با علم و يقين به تروريستي بودن فعاليت سازمان مجاهدين خالق عامدانه و عالمانه آنها را از ليست گروهک‌هاي تروريستي خارج کرده است.
اين در حالي است که مريم رجوي، از رهبران سازمان مجاهدين خلق، روز جمعه هفتم مهر، در واکنش به تصميم آمريکا مبني بر خارج کردن نام اين سازمان از فهرست گروه‌هاي تروريستي گفت که اين امر «موازنه قدرت را تغيير خواهد داد».
حال ببينيد پست ترين ايادي رژيم جنايتكار اخوندها كه به هرزه درايي مشغول هستند براي دفاع از چه چيزي افسار پاره كرده اند؟! براي دفاع از رژيمي كه فقر و فحشا و اعتياد و زندان و شكنجه و اعدام و سنگسار و دزدي و چپاول و تروريسم را در سرتاسر ايران و منطقه گسترش داده و مي دهد.