در باره من

اعاده حيثيت در نظام ولايت فقيه


قاليباف براي رفع سوء تفاهم و جلب اعتماد باندهاي حاكم، اعتراف ميكند كه چماقدار بوده، مخالفان را له ميكرده و دستور شليك به دانشجويان را گرفته است
اين روزها كه ديگ تضادهاي داخلي سران رژيم آخوندي بر سر انتخابات در حال جوشيدن است، حقايقي روشن ميشود كه  در وضعيت عادي امكان آنها نبود.
پاسدار قاليباف شهردار كنوني تهران و ازكانديداهاي جناح غالب (خامنه‌اي) با برچسب اصولگرا، كسي است كه گفته ميشود از گزينه هاي مورد نظر سپاه پاسداران است. 
ازطرف ديگر از سالها قبل برخي از مشاطه گران نظام آخوندي در خارجه تلاش ميكردند اين پاسدار جنايتكار را بعنوان يك شانس «خوب» معرفي كنند ومثلا ميگفتند كت وشلوار سفيد ميپوشد، اسب سوار ميشود، خلبان است، ژنرال سپاه وفرمانده نيروي انتظامي هم كه بوده است. يكي ازلابيها و مشاطه گران رژيم آخوندي آزاده كيان تيبو بود كه در مطبوعات فرانسه او را ناپلئون ايران ناميد. 
اما در بين  طرفداران خامنه اي، قاليباف يك اشكال دارد كه در جريان قيام 2009 او را در مجموعه «ساكتين فتنه» دسته بندي كرده اند. 

حالا قاليباف براي اينكه اين اتهام را از خود بزدايد ونشان دهد كه به اندازه كافي وبيش از آن وفادار ولايت فقيه است، در يك سخنراني كه در جمع بسيجيان كرده ونوار آن روي يوتيوب موجود است برخي از نمونه هاي كاركرد خودش را شرح داده  واز جمله گفته است:
«حادثه سال ۷۸ که در کوي دانشگاه اتفاق افتاد، آن نامه اي را که نوشته شد من نوشتم (منظور نامه تهديدي بود كه 24 تن از سران سپاه خطاب به خاتمي نوشتند). بنده و آقاي سليماني [فرمانده كنوني نيروي تروريستي قدس]. وقتي در کف خيابان به سمت بيت رهبري راه افتادند، بنده فرمانده نيروي هوايي سپاه بودم. عکس من الان روي موتور ۱۰۰۰ با “چوب” هست. با حسين خالقي. ايستادم کف خيابان که کف خيابان را جمع کنم. آن جايي که لازم باشد بياييم کف خيابان و چوب بزنيم، جزو چوب زن ها هستيم. افتخار هم مي کنيم. نگاه نکردم که من، سردار و فرمانده نيروي هوايي هستم و تو را چه به کف خيابان؟»
او در يك فراز ديگر از موارد دفاع خود از ولايت فقيه در رابطه با مسأله كوي دانشگاه و سركوب اعتراضات دانشجويي چنين ميگويد: «در سال ۸۲ بعد از به آتش کشيده شدن کوي دانشگاه و حادثه طرشت، من در جلسه شوراي امنيت کشور محکم دعوا کردم و حرف هاي بسيار تندي زدم ...و گفتم که امشب هرکس بخواهد بيايد تو کوي و بخواهد اين کارها را انجام بدهد، من به عنوان فرمانده ناجا، له شون مي کنم و جمعشان مي کنم. اين عزيز جعفري [فرمانده كل كنوني سپاه پاسداران] شاهد است. حرف بقيه اين بود که اگر نيروي انتظامي مي خواهد وارد کوي دانشگاه شود بايد مجوز شوراي امنيت کشور را داشته باشد و مديران دانشگاه اين اجازه را بدهند. آقاي معين و ظريفيان در آن جلسه بودند و با من مخالف بودند. من در آن جلسه با برخوردي که انجام دادم مجوز حضور نظامي و تيراندازي براي ناجا را در کوي دانشگاه از شوراي امنيت کشور گرفتم.»!
به اين ميگويند نمونه‌اي از اعاده حيثيت در نظام ولايت فقيه.
محمود احمدي   
سايت همبستگي ملي
30 ارديبهشت 1392
http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=41937%3A2013-05-20-16-38-13&catid=11%3A2009-09-22-08-59-59&Itemid=333